| |
|
|
Lezzetiyle vazgeçilmezlerimiz arasında yer alan çikolatanın, faydaları da her geçen gün daha çok su yüzüne çıkıyor. Çikolata kalp krizi ve kalp damar hastalıklarına karşı vücudumuzda adeta bir kalkan oluşturuyor.
İngiltere’deki Cambridge üniversitesi bilim adamlarının 114 bin kişi üzerinden yaptığı araştırmaya göre yüksek miktarda kakao içerikli ürünler tüketenlerin kalp krizi geçirme ve diğer kalp damar hastalıklarına yakalanma oranları bu ürünlerden daha az tüketenlere göre yüzde 37 daha düşük.
British Medical Journal’da yayınlanan bu araştırmaya göre çikolata tüketimi felç riskini de yüzde 29 oranında azaltıyor.
|
 |